تعميرات موبايل در شهرهاي ايران با مناسب ترين قيمت

خريد كاندوم از چه مكان هايي مناسب تر است

تعميرات موبايل در شهرهاي ايران با مناسب ترين قيمت

۱۸۸ بازديد

آموزش تعميرات موبايل و آموزش تعميرات لپ تاپ در تهران

دوره هاي حرفه اي آموزش تعميرات موبايل ، آموزش تعميرات لپ تاپ،آموزش تعميرات كامپيوتر،آموزش تعميرات تبلت،آموزش تعميرات تلفن همراه و اپل، براي اولين بار توسط بزرگترين آموزشگاه آموزش هاي شبكه و تعميرات پارسه در تهران و شهرهاي اسلامشهر, ورامين, رباط كريم, ملارد, شهريار, قدس و شهرهاي ديگر استان تهران برگزار مي شود  .

آموزش تعميرات موبايل و لپ تاپ دراستان مركزي اراك
 معرفي موسسه پارسه

انستيتو انفورماتيك پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمي به شماره (27689) تاسيس گرديد با هدف ارتقاي سطح علمي و كيفي تعميرات فوق تخصصي سخت افزار كامپيوتر و لپ تاپ در ايران شروع به فعاليت نمود.
در راستاي رسيدن به اين هدف بستر هاي سخت افزاري و تجهيزات مدرن مورد نياز را تهيه و در كارگاه هاي مركز مستقر نموده است و هيات علمي متناسب و فرهيخته كه بهترين تعميركاران ايران به شمار مي روند را جذب نموده و به  تحقيق در راستاي بدست آوردن راهكار نوين تعميرات تجهيزات الكترونيكي و همچنين انتقال دست آورد ها به متقاضيان اقدام نموده است.
چشم انداز (vision)
اين  موسسه در راستاي چشم انداز كلي تدوين شده تلاش مي نمايد با توسعه كمي و كيفي  خدمات خود، بتواند بستري مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهيزات تخصصي تست و تعمير لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمير و بازيابي اطلاعات و آموزش فوق تخصصي تعميرات سخت افزار در عاليترين سطح كيفي در كشور را به عموم هم ميهنان فراهم آورد.
ماموريت (mission):
نظارت و كنترل كيفي و كمي بر فعاليت شعب ،افزايش شعب در سطح كشور ، اطلاع رساني به عموم هم ميهنان و بكارگيري ابزار هاي نوين فناوري اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترين ماموريت هاي اين واحد به شمار مي رود.




توضيحاتي در مورد تهران

استان تهران

استان تهران به مركزيت شهر تهران، با وسعتي حدود ۱۲٬۹۸۱ كيلومتر مربّع، بين ۳۴ تا ۳۶٫۵ درجهٔ عرض شمالي و ۵۰ تا ۵۳ درجهٔ طول شرقي واقع شده‌است. اين استان از شمال به استان مازندران، از جنوب به استان قم، از جنوب‌غربي به استان مركزي، از غرب به استان البرز و از شرق به استان سمنان محدود است. جمعيت اين استان در سال ۱۳۹۲، ۱۲٬۴۲۵٬۰۰۰ نفر بوده‌است.[۲] مركز اين استان شهر تهران است.

شهر تهران پايتخت كشور ايران نيز به‌شمار مي‌رود،در نواحي مختلف استان تهران به علت موقعيت ويژه جغرافيايي، آب و هواي متفاوتي شكل گرفته‌است. سه عامل جغرافيايي در ساخت كلي اقليم استان تهران نقش مؤثري دارند:

كوير يا دشت كوير: مناطق خشك مانند دشت قزوين، كوير قم و مناطق خشك استان سمنان كه مجاور استان تهران قرار دارند، از عوامل منفي تأثيرگذار بر هواي استان تهران هستند و موجب گرما و خشكي هوا، همراه با گرد و غبار مي‌شوند.طبيعت استان تهران: رشته كوه‌هاي البرز: اين رشته كوهها موجب تعديل آب و هوا مي‌شود.

بادهاي مرطوب و باران‌زاي غربي: اين بادها نقش مؤثري در تعديل گرماي سوزان بخش كويري دارند، ولي تأثير آن را خنثي نمي‌كنند، استان تهران را مي‌توان به سه بخش اقليمي زير تقسيم كرد: ارتفاعات شمالي: بر دامنه‌هاي جنوبي، بلنديهاي البرز مركزي، در ارتفاعي بالاي ۳۰۰۰ متر قرار گرفته و آب و هوايي مرطوب و نيمه مرطوب و سردسير با زمستانهاي بسيار سرد و طولاني دارد. بارزترين نقاط اين اقليم، دماوند، فيروزكوه، كلون بستك (در لواسانات) و توچال است.


    كوهپايه: اين اقليم در ارتفاع دو تا سه هزار متري از سطح دريا قرار گرفته و داراي آب و هوايي نيمه مرطوب و سردسير و زمستانهايي به نسبت طولاني است. آبعلي، شهرستان فيروزكوه، شهرستان دماوند، لواسانات (شامل شهر لواسان ،دهستان لواسان بزرگ ،دهستان لواسان كوچك، منطقه حفاظت شده ورجين، دشت لار و سد لتيان)، همچنين سد اميركبير و دره طالقان در اين اقليم قرار دارند.
    نيمه خشك و خشك: با زمستانهاي كوتاه و تابستانهاي گرم، در ارتفاعات كمتر از ۲۰۰۰ متر واقع شده‌است. هر چه ارتفاع كاهش مي‌يابد، خشكي محيط بيشتر مي‌شود. ورامين، شهريار و جنوب شهرستان كرج در اين اقليم قرار گرفته‌اند.

هواي تهران در مناطق كوهستاني داراي آب و هواي معتدل و در دشت، نيمه بياباني است. تهران در مرز شرايط جوي بري و اقيانوسي قرار گرفته و تمايل آن به موقعيت بري بيشتر از وضعيت اقيانوسي است.
مقالات پارسه

 سري محصولات بيتس براي استفاده در آيفون‌هاي خود است يكي از اصلي‌ترين چالش‌هاي توليدكنندگان گوشي‌هاي هوشمند باريك‌تر كردن هر چه بيشتر اين دستگاه‌ها است.

از جمله‌ي اين توليدكنندگان مي‌توان به اپل اشاره كرد كه هر ساله با عرضه‌ي نسخه‌ي جديد‌تر سعي مي‌كند تا محصول خود را بيش از پيش باريك‌ كند، در هفته‌هاي اخير بارها اخباري در مورد حذف جك هدفون ۳.۵ ميلي متري استاندارد مورد استفاده در گوشي‌هاي هوشمند و بالاخص آيفون شنيده‌ايم. حال خبري منتشر شده كه نشان از احتمال بكارگيري ايرفون جديد بي‌سيم از سري محصولات بيتس براي نسل‌هاي بعدي آيفون دارد.

اپل در سال ۲۰۱۴ ميلادي كمپاني بيتس را از آن خود كرد. اپل ابتدا سرويس استريم موسيقي بيتس را با تغييراتي كه داد در قالب سرويس اپل موزيك در اختيار كاربرانش قرار داد. حال شنيده‌ها حكايت از اين دارد كه اين كمپاني درصدد توسعه‌ي ايرفوني جديد براي آيفون است كه بصورت بي‌سيم به اين گوشي هوشمند متصل خواهد شد.

اخبار به گوش رسيده از اين موضوع حكايت دارند كه ايرفون مورد نظر محصولي نظير Hint موتورولا خواهد بود كه تصوير آن را در بالا مشاهده مي‌كنيد،انتظار مي‌رود اپل در محصول جديد خود از سيستم برطرف كننده‌ي نويز استفاده كند. با استفاده از اين سيستم كاربران قادر خواهند بود تا تماس‌هاي صوتي و همچنين دستورات صوتي خود را از طريق اين ايرفون‌ها انجام داده و به راحتي كارهاي خود را پيش ببرند.

براي اينكه اين ايرفون‌ها به راحتي در گوش كاربران قرار گيرد، اپل گوش گير‌هايي با سايز‌هاي متعددي را در اختيار كاربران قرار خواهد داد. موتورولا و براگي نيز در محصولات خود از چنين استراتژي استفاده كرده‌اند تا كاربران بتوانند به راحتي سايز مورد نظر خود را انتخاب كرده و از هدفون به راحتي استفاده كنند.

اين ايرفون از وجود كليدي فيزيكي نيز برخوردار خواهد بود كه با استفاده از آن مي‌توان دستورات صوتي سيري را صادر كرده يا تماس‌هاي صوتي دريافتي را پاسخ داد. اپل پيش از اين نام تجاري AirPods را نيز به ثبت رسانده كه احتمالا مربوط به محصولي است كه اين كمپاني در حال توسعه آن است.

 



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.